Hva er den perfekte fredag?

Jo hør:
Dusj. Ta på seg klær fra Johnny Love, http://johnnylove.no , sette seg i en forholdsvis varm Mortenbil, som alltid starter. ALLTID! Jeg liker å pynte meg litt ekstra på fredager, så for anledningen i dag, med briller.

Jeg har bare 1 time undervisning; teknologi. Dette på 6.trinn. Temaet er it`s learning, som er skolens og Trondheim Kommune sin læringsplattform.

Til lunsj unner jeg meg tørre rundstykker med frisk og innbydende laks.
Etter lunsj gjelder det å veilede de søte små på 7.trinn i FLL – First Lego League, der årets tema er KOSTHOLD. Perfekt.

Jobbdagen ebber ut med et lite møte, så er det raskt hjem, få på seg treningstøyet og dra med seg den sprekeste av alle; Sasha, ut på tur.
I dag går turen til Solemsvåttan (BOMBE? NEI…). Det blir min 13. tur siden 7. september. Det finnes noen varierte løyper. I dag er det «kortløypa» fra Tjønnstuggu, så da blir det bakkeløp.

Opp og ned, aldri sur, fordi hjemme venter en halv lammestek, og noen poteter som skal fløtegratineres. Da er det bare å klargjøre fredagskvelden hjemme med godt selskap av to flotte damer; Jeanett og Sasha.

God helg!